2015. június 7., vasárnap

5. rész Összetörve

Sziasztok bocsánat a késésért nagyon sajnálom! Remélem tetszik a rész nektek! Nem is húzom tovább a monológom, jó olvasást! Puszii :*




Bethany White szemszöge:

Reggel a telefonom csörgésére keltem. Amikor megnéztem ki az Vanessza neve és képe jelent meg. Miért nem csodálkozom?
-Jobb reggelt-szóltam bele reggeli rekedt hangon
-Szia, mit csinálsz?-kérdezte
-Amit a normális emberek szoktak fél tízkor-mondtam két ásítás közt
-Upss...felkeltettelek?-hallottam a hangján, hogy mosolyog
-Nem dehogy-morogtam
-Jó jó, amúgy is ideje volt felkelned!-jelentette ki nemes egyszerűséggel
-Na jó...csak azért hívtál, hogy felkelts?
-Nem azért hívtalak, hogy készülj mert megyek hozzád!
-De én aludni akarok!-jelentem ki
-Majd alszol holnap
-De holnap kedd és suliba kell menni-ma szabadnapot kaptunk-
-Akkor majd szombaton-nevetett
-Na elindultál már?-nevettem most már én is
-Mire kimondod, hogy szerelmes vagyok Harrybe addig már ott is vagyok
-Hogy mit mondjak?-kérdeztem felháborodott hangon
-Semmi semmi! Mindjárt ott vagyok-bontotta a vonalat. Nyöszörögve keltem ki az ágyból, bementem az fürdőbe egy gyors zuhanyt venni. Miután végeztem magam köré tekertem egy törölközőt aztán visszaindultam a szobámba. Oda mentem a gardróbomhoz, kivettem egy tiszta fehérneműt, majd egy szimpla szettet. Miután felvettem a kiválasztott darabokat lementem a konyhába, a házba csend volt mivel anyáék már biztos dolgozni vannak. Leérve a konyhába elővettem egy tányért majd a müzlit meg a tejet és leültem az asztalhoz. Ami közbe ettem felnéztem facebookra, volt pár értesítésem de ami a legjobban érdekelt az egy barát kérő volt Harrytől, mosolyogva fogadtam el kérését. Pár perc múlva egy ablak jelent meg ami az jelentette, hogy üzenetet kaptam nem mástól, mint Harrytől



 Amint elküldtem az utolsó üzenetet már hívtam is anyát második csörgésre fel is vette
-Jó reggelt kicsim-köszönt anya
-Neked is
-Hogy aludtál?
-Jól-mosolyogtam-anya Harry elhívott egy házibuliba-mondtam halkan
-Szó se lehet róla Bethany!-jelentette ki
-De anya azt mondta Harry, hogy nem ülünk sokáig és, hogy vigyázz rám! Kérlek anya csak most az egyszer!-könyörögtem
-Rendben-sóhajtott-de csak most az egyszer!-mondta teljesen komoly hangon
-Áááh-visongtam-köszönöm, köszönöm-hálálkodtam-Szeretlek
-Én is kicsim-hallottam a hangján, hogy mosolyog
-Amm...anyu apával mi lesz?
-Majd én megoldom!
-Köszönöm-mosolyogtam
-Szívesen-mondta-na de most mennem kell!Szia
-Szia anya-bontottam a vonalat. Azonnal írtam is Harrynek, hogy elengedtek. Fura de örvendek, hogy a szüleim elengedtek Harryvel és tudom, hogy vigyázni fog rám!
De mekkorát tévedtem...

Miután Harry kilépett én még csak úgy kíváncsiságból megnéztem az oldalát a profil képén 355 like van és 25 comment. Ahogy görgetem lefele láttam, hogy egy lány azt commentelte ,,Életem! ❤" összeszorult a gyomrom de amit még rosszabb volt olvasni amit Harry írt vissza ,, És te az enyém ❤" Vajon Harry csak játszik velem? Rámentem a lány oldalára. Gyönyörű lány a profil képén, barna haja hullámokban omlik vállára, zöld szeme csak úgy ragyog pont, mint Harrynek ebből is látszik, hogy összeillenek. De akkor mit akar tőlem Harry? 
Nem bírtam tovább nézni így inkább kiléptem, befejeztem a reggelim amikor csengetek, ez Vanessza lesz. A tányért a mosatlanba raktam majd mentem ajtót nyitni
-Szia-ölelt meg 
-Helo-csuktam be az ajtót
-Na mit csinálsz?-mosolyog
-Semmit-mondtam halkan majd elindultam a nappaliba
-Mi a baj-jött utánam. Jaj, hogy utálom, hogy át lát rajtam...
-Semmi-próbáltam elhitetni vele. Egy próbát megér nem?!
-Na ja én meg az angol királynő vagyok!-grimaszolt-Szóval?
-Tessék-oda adtam neki a telefonom, hogy nézze meg. Amíg ő azt nézte addig én vissza mentem a konyhába elmosni a tányérom
-Na és ez nem jelent semmit-jött utánam
-Te nem látod? Egy lágy aki mellesleg gyönyörű azt írta a képéhez, hogy életem és,hogy még jobb legyen Harry azt írta vissza és te az enyém! Ez azt jelenti, hogy barátnője van és ezt te is pontosan tudod! Én hülye meg ma este házibuliba megyek vele!-ültem le a földre
-Hogy hova mész?-guggolt le elém
-Jól hallottad-hajtottam le a fejem
-Mint mondtam ez nem jelent semmi! Harry téged hívott és nem őt ez jelent valamit nem?-mosolygott
 -Lehet,hogy igazad van- néztem a szemébe
-Mint mindig-mosolygott-na gyere keresünk ruhát neked-állt fel majd magával húzott...

Este nyolc

Az utolsó simításokat végeztem amikor csengetek. Még utoljára végig néztem magamon elvettem a táskám amiben a fontosabb dolgaimat raktam majd elindultam le. A nappaliban már ott volt Harry aki apuval beszélgetett
-Szia-köszöntem Harrynek
-Szia-mosolygott-gyönyörű vagy-jelentette ki
-Köszönöm-pirultam el bókja hallatán
-Mehetünk?-kérdezte
-Igen, de mivel megyünk?
-Hívtam taxit-mosolygott
-Vigyázz a lányomra-mondta apa
-Mint a szemem fényére-ígérte Harry
-Na jó menjünk!-jelentem ki-sziasztok- köszöntem a szüleimnek
-Viszlát-köszönt Harry is.Amint kiléptem megcsapott a hideg levegő, amikor kiléptem a kapunk megpillantottam a taxit. Gyorsabbra vettem a tempót, hogy minél gyorsabban beülhessek. Amikor  beültem volna egy kéz megakadályozott ami Harryhez tartozott majd vissza húzott és ajkait enyémre tapasztotta. Gyengéd volt de még is akaratos. Az előbb még fáztam de most már melegem lett. Amikor ajkain elváltak Harry megszólalt
-Ezzel tartoztam-mosolygott
-Hiányoltam is-viszonoztam mosolyát. Beültünk a taxiba majd Harry lediktálta a címet, 15 perc lehetett az út. Mikor Harry kifizette a taxit elindultunk a ház fele. Már lehetett hallani a dübörgő zenét amely bentről szólt. Harry összekulcsolta kezeinket majd a fülembe suttogta
-Vigyázok rád
Amikor beléptünk hozzánk szaladt egy csávó gondolom Harry ismerte mert kezet fogtak
-A kabátjaitokat vigyétek abba a szobába-mutatott egy szoba fele. Mi csak bólintottunk. Harry lesegítette a kabátom majd bevitte
-Gyere-fogta meg a kezem majd a tánc tér fele vezetett
Csípőink a zene ritmusára mozogtak és testünk teljesen összesimult, miközben Harry halkan duruzsolt a fülembe. Jó pár számot végig táncolhattunk amikor Harry magával szembe fordított és megcsókolt. De ez más volt ez sokkal szenvedélyesebb volt, mint az eddigiek. Megnyalta alsó ajkamat mire szétnyitottam  és nyelveink szenvedélyes táncot járva egybe forrtak.
Légzésem szabálytalan lett lábaim megremegtek amint álltam
-Hozok valamit inni-vált el ajkaimtól elengedte csípőmet majd távolodó alakját figyeltem. Amíg Harry vissza jön addig elmegyek a mosdóba-gondoltam magamba. Átfurakodtam a tömegen majd megkerestem a mosdót, jó pár ajtón benyitottam amire megkaptam a keresett helységet. Miután végeztem visszaindultam, amikor mentem le a lépcsőn megpillantottam Harryt azzal a lánnyal aki commentelt a képéhez csókolózni. Amikor ezt megláttam lehervadt az arcomról a mosoly ami eddig ott virított. Valami eltört bennem több száz darabra és ez a Harry iránti szeretetem volt. Igen féltem bevallani még magamnak is de beleszerettem Harrybe és én mennyire tudtam, hogy hiba volt! Elfordítottam a fejem és letöröltem az éppen lefolyó könnycseppet. Amikor egy pillanatra visszafordultam találkozott a tekinteten Harryével akinek a szemében megbánást véltem felfedezni. Mit sem törődve vele elvettem a kabátom és kiszaladtam a házból
-Bethany kérlek várj meg-kiáltott Harry utánam-Bethany-kiáltott de nem érdekelt. Azonban megragadta a kezem és megállásra késztetett-Hallgass meg-könyörgött
-Nem Harry nem érdekel mennyire sajnálod ha sajnálod egyáltalán. Ma miután beszéltünk megnéztem az oldalad és láttam, hogy az a lány akivel ott benn csókolóztál azt írta a képedhez, hogy életem. Már akkor tudta, hogy hiba eljönnöm veled erre a bulira de én bíztam benned, hogy nem csak játszol az érzéseimmel. De tévedtem és tudod remélem,hogy büszke vagy magadra-ordítottam sírva neki
-Bethany én...
-Nem érdekel, hogy mit akarsz mondani csak hagy engem békén!-húztam ki kezem kezei közül majd elindultam. Hálát adok Istennek amiért figyeltem merre jöttünk. Viszonylag hamar haza értem, majd felszaladtam a szobámba és bebújtam az ágyba. Csak egyedül akarok lenni és sírni meg átkozni azt a napot amikor megismertem Harry Stylest...







2 megjegyzés:

  1. Én meg azt a napot átkozom amikor elkezdtem a blogodat és most kerülget a szívstopp!!!😤😭😭

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj drága Dodim te akartál érdekes részt na most megkaptad! ♡☆

      Törlés