2015. április 20., hétfő

1.rész Vacsora Vendégek

                                                                          



Bethany szemszöge:

Reggel az ébresztőmre keltem, mint az elmúlt négy nap minden reggelén annyi különbséggel, hogy ma péntek van. Nagy nehezen kikászálódtam az ágyból és célpontba vettem a fürdőszobát. A meleg víz kellemesen járta át a testem és lemosta a vanília illatú tusfürdőt, amit idő közben kentem magamra. Kiszállva a kabinból magam köré tekertem a törölközőt és visszaindultam a szobámba felöltözni. Már egy ideje állhattam a szekrényem előtt amikor megtaláltam a tökéletes szettet
-Bethany elkésel és már Vanessza is itt van!-kiáltott anya.
Felvettem a táskám elvettem az iphonom és indultam is.
-Nektek is jó reggelt-mondtam mosolyogva és két puszival köszöntöttem barátnőmet. Kivettem egy vizet a hűtőből és már indultam volna amikor anya utánam szólt:
-Kicsim ma apának egyik kollégája és családja jön vacsorára-mondta anya.
-Megint azok a Franciák? Tudod akiknek a fiúk köpköd amikor beszél!-mentem vissza anyához nevetve.
-Nem azok hanem mások de azoknak is van fia-eresztett el egy mosolyt anya.
Amikor indultunk volna újra megszólalt:
-Vanessza gyere te is majd itt alszol!-mosolygott anya. Barátnőm bólintott és most már tényleg indultunk.
                       *********

Utolsó órámról csengettek ki. Vanesszával indultunk haza készülődni legalább nézzünk ki valahogy este. Vanessa egész úton csak arról beszélt, hogy reméli jól néz majd ki a fiú én meg csak remélem,hogy majd nem köpköd!
-Megjöttünk!-kiáltottam amikor bementünk az ajtón.
-Sziasztok-köszöntek a szüleim.
-Készüljetek 2 órátok van-mondta anyu. 
Szobámba érve elkezdtünk készülődni. Tudom, hogy ez csak egy vacsora viszont apunak sokat jelent és azért megpróbálom kihozni magamból a legjobbat, meg Vanessza is. Amikor én is és barátnőm is úgy gondoltuk kész állunk vacsorához indultunk le. Lépcső aljánál voltunk már amikor csengettek.
-Majd én nyitom.-mondtam és szaladtam az ajtóhoz. Mosolyt varázsoltam ajkaimra és már nyitottam is.
-Jó estét! Szia- köszöntem illedelmes és félreálltam, hogy bejöhessen. Pár pillanatig elidőzött tekintetem a fiún. Amikor elhalad mellettem végig mért, majd elmosolyodott.

Sziasztok itt lenne az  első rész remélem, hogy tetszik nektek. Kommentelj és iratkozz fel! ;) <3

2 megjegyzés: