2015. május 21., csütörtök

3.rész A különleges hely




Bethany White szemszöge:

Reggel az én drága barátnőm keltett fel azzal, hogy ugrált rajtam azt kiabálva
-Kelj már fel te álomszuszék! Készülődnöd kell!
-Hány óra van?-kérdeztem nyöszörögve
-Fél kettő-mondta még mindig ugrálva rajtam
-Na és? Amúgy se mondta, hogy mikor akar menni randira! Inkább menjünk reggelizni-mondtam amikor korogni kezdet a hasam
-Oké! Amúgy is éhes vagyok-mondta és leszállt rólam- De te tisztába vagy azzal, hogy ez ebéd lesz?!-nevetett Vanessza
-Részlet kérdése-nevettem most már én is. Kikászálódtunk az ágyból és elindultunk reggeli ebédelni. Amikor leértünk a konyhába egy cetlit találtunk a hűtőn
-,,Kicsim amikor felkeltetek készítsetek magatoknak reggelit! Mi apáddal dolgozni vagyunk! Vigyázzatok magatokra! Puszi:*"-olvastam fel a cetli tartalmát-Na mit eszünk?-kérdeztem Vaneszzát
-Csináljunk palacsintát!-csillantak fel szemei
-Nekem jó!-kezdtem elővenni a hozzávalókat
Amire elkészítettünk annyi palacsintát amivel jól lakunk addigra mind a ketten lisztesek lettünk. Az is biztos, hogy Vanesszaval sem csinálok több palacsintát.
-Nos ha nem vagy éhes neki kezdhetünk a takarításnak-néztem végig a konyhán ami mostanra egy kész csatatérré vált. 

Amikor befejeztük a takarítást elindultunk letusolni mivel tiszta lisztesek vagyunk
-Na ki megy hamarabb?-csuktam be szobám ajtaját
-Menj te! Még fel kell hívom apát-kereste elő telefonját barátnőm. Elindultam a fürdőbe, hogy vegyek egy forró zuhanyt. Levettem a piszim és már a kabinban is voltam. A víz jól esően folyt végig testemen, és lemosta a tus fürdőm amit magamra kentem. Bő 10 perc múlva már indultam vissza a szobámba. Egy egyszerű melegítő nadrágot és egy elnyúlt rövid ujjút vettem fel
-Mehetsz-mondtam Vanesszanak
-Oké-indult ő is fürdőbe
Amint becsukta az ajtót pittyegni kezdett a telóm mivel sms érkezett. A képernyőn Harry neve villogott
                         

Amint elküldtem az utolsó smst már mentem is a szekrényem elé
-Mit keresel?-jött ki a fürdőből
-Két órám van elkészülni-kezdtem kidobálni a ruháimat
-Meddig?-fogott ki egy éppen felé repülő ruhadarabot 
-A randimig-kaptam meg a keresett ruhadarabokat-Na ez milyen?-mutattam felé a kiválasztott szettemet
-Tökéletes! Megcsinálom a hajad-ültetett le egy székbe barátnőm

Amire mindennel kész lettem már háromnegyed öt volt. Vanessza haza ment és a szüleim is hazaértek akik meglepően örültek neki, hogy találkozok Harryvel. Fújtam magamra a parfümömből. Amikor csengettek, végig néztem magamon a tükörben, majd elvettem a telefonom és indultam is.
-Szia-köszöntem az ajtóba álló Harryre
-Szia mehetünk?-kérdezte 
-Igen-mosolyogtam. Felvettem a cipőm, elköszöntem a szüleimtől és màr indultunk is
-Na hova megyünk?-kérdeztem Harryt kíváncsian
-Majd meglátod!-mosolygott 
-Nem fogod elmondani ugye?-nevettem
-Eltaláltad-mosolygott rám Harry

Már vagy 1 órája sétáltunk ha nem több, de nagyon jól érzem magam Harryvel. Nagyon aranyos fiú, nem olyan amilyennek gondoltam, hogy egy beképzelt csávó aki csak játszik a lányok szívével. Hanem egy csupa szív fiú. Aki ha kell komoly de ha nem egy nagyon vicces srác, akivel nagyon jól érzi magát az ember, és akibe könnyen bele lehet szeretni. És én nagyon úgy érzem, hogy én is azon az úton haladok előre, és a vég cél az lesz, hogy bele szeretek. Amitől nagyon félek! Félek, hogy csalódni fogok benne. Félek, hogy darabokra töri a szívem. De a legjobban attól félek, hogy amikor legjobban fogom szeretni akkor fogom elveszíteni, és az nem élném túl! 
-Min gondolkozol szépség?-gondolat menetemből Harry rekedt mégis bársonyos hangja zökkentett ki
-Nem fontos-eresztettem el egy mosolyt.
Pár perc múlva már a Temze partjánál tudhattam magam
-Megjöttünk?-néztem körbe
-Még nem, de csukd be a szemed
-És ha elesek?-mosolyogtam
-Vigyázok rád!-ígérte meg. Becsuktam a szemem, Harry megfogta a kezem és úgy vezetett. Ahol bőre érintkezett az enyémmel ott valami furcsa de egyben kellemes bizsergést éreztem.
-Lépcső, lépcső és egy utolsó lépcső-irányított Harry-kinyithatod a szemed-mondta. Kinyitottam a szemem és egy csodálatos táj tárult szemem elé
-Ez gyönyörű-mosolyogtam Harryre
-Az! Mindig ide jövök ha egyedül akarok lenni-mondta Harry
-Akkor engem miért hoztál ide?- fordultam felé
-Mert bízok benned-fordult ő is felém. Közelebb léptem hozzá majd megöleltem. Egy kicsit váratlanul érte de miután feleszmélt körém fonta karjait. Fejem nyak hajlatába hajtottam és beszívtam kellemes illatát. Pár percig így álltunk majd elváltam tőle
-Leülünk?-biccentett Harry egy pad fele.
-Igen-indultam el a pad fele majd leültem-Te mindent tudsz rólam én viszont keveset rólad szóval mesélj!-mondtam
-Mit akarsz tudni?-mosolygott Harry
-Mindent!-viszonoztam mosolyát
-Nos van egy testvérem Gemma....- Harry jó pár dolgot elmondott magáról és én már úgy érzem mintha ezer éve ismernénk egymást. Már be volt sötétedve amikor elindultunk haza fele. Kezdem nagyon megkedvelni Harry.

-Köszönöm a mai napot-mondtam Harrynek immár a kapuban állva
-Én köszönöm-lépett közelebb hozzám Harry majd...majd megcsókolt. A gyomromban lévő valamennyi pillangó felébredt és vadul csapkodni kezdett, miközben a mellkasom úgy hullámzott, hogy alig álltam a lábamon. Végig azt kívántam, hogy soha ne érjen véget de ahogy minden jónak egyszer véget szakad úgy a csókunknak is. Harry homlokát enyémnek támasztotta és két keze közé fogta arcomat
-Jó éjszakát-suttogta
-Neked is-köszöntem el tőle majd elindultam be a házba. Levettem a cipőm majd elindultam az emeletre a szobámba közben beköszöntem a szüleimnek akik a nappaliba néztek egy filmet
-Na milyen volt?-kérdezte anyu mosolyogva
-Nagyon jó-válaszoltam majd folytattam utamat a szobámba. Amikor felértem amint becsuktam az ajtót egyből hívtam Vanesszat
-Na milyen volt?-kérdezte rögtön ahogy felvette a telefon
-Neked is szia-nevettem
-Szia szia! Na mondd már-sürgetett, ami engem még jobban nevetésre késztetett
-Nagyon jó volt! Elvitt a Temzéhez sétálni, beszélgettünk egy csomót, majd amikor haza kísért megcsókolt-áradoztam
-Jujj megcsókolt?!-sikította
-Igen-mondtam fülig érő mosollyal
-Jaj olyan jó neked én mindig bunkó pasikat fogok ki-durcizott be Vanessza ami engem megint nevetésre késztetett ilyenkor mindig olyan cuki
-Majd te is kapsz valakit! Pont te aki olyan szép?
-Ó de cuki vagy! Ugye tudod, hogy szeretlek?-kérdezte Vanessza
-Mintha már említetted volna! Én is szeretlek!-és tényleg így is van nagyon de nagyon szeretem Vanesszat
-Jó éjszakát Bethany
-Neked is Vanessza-köszöntem majd bontottam a vonalat. Ránéztem az órára ami fél tízet mutatott. Elindultam a fürdőbe tusolni. 20  perc múlva már az ágyba voltam és készültem átadni magam az álmok világának...

Sziasztok itt is van a 3.rész jó olvasást. Ha tetszik iratkozz fel és kommentelj. Nagyon örülnék ha kommentelnétek, hogy tudjam tetszik-e a blogom és ha nem akkor min javíthatnék még! Puszi :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése