2015. május 28., csütörtök

4.rész Ilyen nincs!



Bethany White szemszöge:

A függönyöm kicsinyke részein beszűrődő  napsugarakra keltem. Nyöszörögve fordultam hasra és fúrtam bele fejem a párnába.
Amikor rájöttem, hogy nem sikerül visszaaludnom kikeltem az ágyból, felvettem a mamuszom(bolyhos papucs) elindultam a konyhába. Amikor beléptem apa az újságot olvasta anya meg feltehetőleg reggelit csinált
-Jó reggelt-ültem le egy székre
-Neked is kicsim-puszilt homlokon anya-éhes vagy?
-Nem, csak álmos-hajtottam le a fejem az asztalra. Anyáék halkan kuncogtak-ez nem vicces-morogtam
-Jaj mielőtt elfelejteném ma Harryéknél vacsorázunk-rakott le elém egy gofrit anyu
-Oké-kezdtem neki az evésnek
Amikor befejeztem az evészetet elindultam a szobámba amikor megcsörren a telefonom és Vani mosolygós képe jelent meg
-Pálinkás jó reggelt drága barátnőm-köszönt vidáman
-Neked is-nevetem
-Van kedved rám szánni a ma délutánod egy részét?-kérdezte izgatottan
-Ez gondolom költői kérdés volt-nevetem
-Annak szántam-nevetett ő is-akkor ma 2-kor a szokásos helyen?-kérdezte
-Ott leszek
-Oké szia pusszi-köszönt
-Puszi-bontottam a vonalat
Elvettem egy könyvet a polcomról, leültem a bab zsákomra és olvasni kezdtem

Amikor legközelebb megnéztem az órám fél kettőt mutatott. Helyére raktam a könyvet , hamar felvettem egy kényelmes szettet, megigazítottam a hajam és már indultam is találkozni Vanesszával
-Elmentem Vanesszával-mondtam anyunak mivel gondolom apa dolgozni van 
-Oke, de ne felejtsd el, hogy este vacsorázni megyünk
-Nem felejtem! Szia-köszöntem el
-Szia és vigyázz magadra
Elvettem a kulcsom és már kint is voltam. 15 perc múlva már a megbeszélt helyen voltam, már a távolból láttam, hogy Vanessza mennyire izgul valami miatt
-Szia-szökött a nyakamba 
-Szia-próbáltam megtartani az egyensúlyom mert ha nem mind a ketten elesünk
-Na menyünk be-húzott a kávézó fele
-Mitől van ilyen felettébb jó kedved?-kérdeztem mosolyogva
-Majd bent elmondom
Leültünk a szokásos helyünkre és itt már Vani nem bírta tovább
-Képzeld a nővérem gyereket vár-mesélte totál bezsongva
-Jujj komolyan?! Gratulálok-most rajtam volt a sor, hogy a nyakába szökjek
-Jaj annyira boldog vagyok-mosolygott
-Meg hiszem azt!-nevettem
-A szokásost hölgyeim?-jött az asztalunkhoz Adam (pincér)
-Igen-mondtuk egyszerre Vanival. Adam mosolyogva felírta és már ott se volt
-Ma Harryéknél vacsorázunk-néztem barátnőmre
-De jó-mosolygott
-Én nem tudom Vanessza félek! Félek, hogy összetöri a szívem. Félek, hogy az egyik percről a másikra csak úgy elhagy, akkor én mit csinálok?-hajtottam le a fejem
-Jaj drágám garantálom hogyha megbánt akkor golyók nélkül marad-mondta magabiztosan
-Szegény-nevetve megráztam a fejem
-Most, hogy így mondod tényleg az szegény-nevetett
-Hölgyeim a rendelésük-tette le elénk a turmixokat Adam
-Köszönjük-mondtuk
Vanival még vagy 3 órát ültünk a kávézóban amikor hívott anya
-Szia-vettem fel 
-Szia kicsim, merre vagy?-kérdezte anya
-Még a kávézóba Vanesszával, miért?
-Szép lassan indulj el haza
-Oke, szia-bontottam a vonalat- Na én megyek-álltam fel
-Akkor én is-indultunk fizetni. Amikor fizetünk elindultunk haza. Fél úton elváltunk mivel ő az ellenkező irányba lakott. Elég hamar haza értem mivel már alig várom, hogy lássam Harry. Bármennyire próbálom tagadni kezd egyre jobban fontos lenni számomra
-Megjöttem-kiáltottam anyának
-Menj készülődni-mondta anya. Felfele a lépcsőn elégé megszédültem és hányingerem is lett, biztos a turmix miatt. A szobámba érve becsuktam az ajtót és elkezdtem készülődni. Egy szimpla szettet vettem fel, majd elkezdtem megcsinálni a hajam és egy kis alap sminket tettem fel és már késznek is nyilvánítottam magam, viszont elég furán érzem magam és mintha lázam is lenne. Remélem rosszul érzem...
-Kész vagyok-mentem le a légcsőn
-Nagyon szép vagy kicsim viszont fal fehér vagy! Jól vagy?-aggodalmaskodott anya
-Aha minden rendben-hazudtam, nem mondhatom, hogy de nagyon sz@rul vagyok mert akkor itthon kell maradjak
-Oké, de azért megmérjük a lázad.-kereste elő a láz mérőt
-De anya semmi bajom-erősködtem
-Jó jó majd kiderül-mérte meg a lázam. Pár perc után pittyegett, majd anya elvette -38,5 mondtam én, hogy van valami baj. Felhívom Annet és lemondom a vacsorát-vette elő a telefonját
-Nem nem anya, te és apa szépen elmentek én meg itthon maradok. Beveszek valami bogyót iszok teát és már kutya bajom se lesz-vettem ki a kezéből a telefont
-Biztos?-simított végig arcomon
-Biztos-mondtam
-Na jó lefekvés előtt vegyél be ebből egyet-rakott ki valamilyen bogyókat az asztalra-és igyál sok teát-mondta amikor pont dudáltak gondolom apa-na én megyek vigyázz magadra-puszilt homlokon
-Jó jó menj már mert ha nem elkéstek-nevettem
-Már megyek is-vette el a táskáját és már kint is volt. Nevetve csuktam be utána az ajtót és zártam be. Töltöttem magamnak teát elvettem a bogyókat és elindultam a szobámba. Hülye betegség, most nem találkozhatok Harryvel! Remélem nem gondolja majd azt, hogy nem akarok látni mert ez nem így van sőt...
Felvettem egy melegítő nadrágot egy rövid ujjút és befeküdtem az ágyba elindítottam a Csillagainkban a hibát és elkezdtem nézni, hogy minnél kevesebbet gondoljak Harry

Már több, mint a felénél tartottam a filmnek amikor csengettek. Nyöszörögve keltem ki a meleg ágyból és mentem ajtót nyitni. Ki a fene lehet ilyenkor?!
-Hát te?-kérdeztem csodálkozva amikor ajtót nyitottam
-Gondoltam megnézem, hogy, hogy vagy-mosolygott
-Gyere be-engedtem be. Amikor bejött becsuktam utána az ajtót
-És micsináltál ameddig úgy nem gondoltam, hogy felvidítom a mai napod?-kérdezte mosolyogva
-Ego Harry, ego-nevettem-amúgy filmet néztem, nézed velem?-indultam el a lépcső fele
-Igen-jött utánam
Visszabújtam a takaró alá és Harry leült mellém. Vállára hajtottam a fejem ő meg átölelt.
Amikor vége lett a filmnek azon kaptam magam, hogy egy könnycsepp szántott végig arcomon
-Olyan szomorú a vége-suttogtam
-Ez egy film Beth-halványan mosolygott majd letörölte könnycseppem
-Tudom de attól még szomorú-nyújtottam rá a nyelvem majd elfordítottam a fejem
-Héjj-nevetett majd visszafordította a fejem majd közelebb hajolt és ajkait az enyémekre helyezte. Megnyalta alsó ajkam mire szétnyitottam a szám, így nyelveink szenvedélyes táncot járva egybeforrtak. Hiába nem tudom letagadni, hogy nagyon vonzódom Harryhez. Amikor elváltak ajkaink homlokát enyémnek döntötte
-Te is megbetegszel-suttogtam
-Érted megéri-elmosolyodtam mondatán és most én hajoltam közelebb hozzá és csókoltam meg. Mosolyogva váltam el tőle
-Nézünk még egy filmet?-kérdeztem. Harry bólintott. Felálltam és kerestem valami filmet. Amikor kaptam valamit beraktam és vissza bújtam Harry mellé

Az egész filmet végig beszéltük és nevettük. Harry rengeteg vicces régi storykat mesélt magáról. Épp azon nevettünk, hogy  Harry amikor kicsi volt lefejelte egy ló, mikor megszólalt telefonja
-Halo...aha igen még itt vagyok...jó...oké...szia-tette le-nekem mennem kell-állt fel
-Kikísérlek-álltam fel én is. Lementünk a lépcsőn majd az ajtóba megálltunk-köszönöm, hogy eljöttél-mosolyogtam
-Bármikor-mondta majd megcsókolt. A pillangóim újra életre keltek
-Szia-mosolygott majd kinyitotta az ajtót
-Szia-viszonoztam mosolyát majd becsuktam utána az ajtót és visszazártam azt. Felszaladtam a szobámba letusoltam bevettem a bogyókat, megittam a maradék teát és mosolyogva feküdtem le...


Sziasztok itt lenne a 4.rész. Remélem tetszik majd nektek, jó olvasást. Iratkozz és kommentelj. Puszi :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése