2015. augusztus 29., szombat

Bejelentés!

Nagyon sajnálom hogy 3 hete nem volt rész! Egyszerűen most annyira rossz körülöttem minden, hogy nem tudom elmondani! Elég sok rossz dolog történt velem mostanság és ahogy sokan mondják ,,Nem látom a fényt az alagút végén" Nagy valószínűséggel ezek miatt nincs ihletem! Ezért most arra jutottam, hogy SZÜNETELTETEM a blogot! Nagyon sajnálom! Igérem minnél hamarabb összeszedem magam és akkor első dolgom lesz, hogy írja egy részt! Remélem emiatt a szünet miatt amire nagy szükségem van nem vesztek olvasókat! De ha még is akkor megértem! 
Sok sikert az iskolához azoknak akiknek holnap kezdődik! Nekem csak 2 hét múlva :3
Köszönöm azoknak akik ezek után is velem maradnak! Nagyon szeretlek titeket! <3
Millió puszi és ölelés nektek, ~Bethany xoxo

4 megjegyzés:

  1. Kincsem, nyugodj meg! Pihend ki magad és folytasd ezt az eszméletlen blogot a kedvemért és az olvasóid kedvéért!♥
    Végig melletted leszek!:3
    Ezer puszi Babe és kitartás!♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha már ezek után nem fogjak olvasni (amit megértek) akkor is folytatni fogom miattad! <3
      Köszönöm, hogy mellettem vagy! <3
      Öllelek! <3
      Szeretlek! <3

      Törlés
    2. Annyira aranyos vagy! <3 Köszönöm! <3

      Törlés