2015. december 18., péntek

12.rész ,,Hadd mutassam meg..."


Meghoztam a 12. részt. Nekem személy szerint ez a 2. kedvencem eddig. Remélem
nektek is fog tetszeni! Sajnálom, hogy nem volt rész de nem volt időm írni.
De most már itt a rész. Mindenkinek kellemes ünnepeket!
 Jó olvasást!
Írjátok meg majd a véleményeteket!
Ölelés Orsi!xoxo



Amire sikeresen felállítottuk a sátrakat és már amennyire lehet berendeztük ránk is sötétedett így mi Vanesszával felvettünk valami meleg ruhát és így tértünk vissza a csapathoz akik már a tábortűznél ültek és mesélgették a sztorikat. Ahogy láttam Harry és Mia nagyon jól el voltak egymással így Vani mellé ültem ahelyett, hogy a párom mellett foglaltam volna helyet.
-Kényszert érzek arra, hogy felpofozzam Miat.-nézte őket Vani.
-Akkor én mit mondjak?-mosolyogtam kínomban.
-Nem értem Harryt. Itt van a barátnője és ő egy olyan senki lánnyal foglalkozik, mint Mia.-értetlenkedett Vani
-Nyugi csajok. Mia mindig ilyen rámenős, meg úgy alapból szerelmes Harrybe.-szólalt meg mellőlünk Adam.
-Adam.-csapta vállon Vanessza.
-Na most mi van?-kapott drámaian a kezéhez és kérdőn nézett barátnőmre. Vanessza csak a fejével felém bökött.-Beth bocsánat!-kért bocsánatot Adam. Nem is igazán hallottam mert csak arra figyeltem ahogy Mia a barátom felé hajol abból a célból, hogy megcsókolja. Ennyi kellett nekem, felálltam a fa tömbről amin ültem és elmentem, nem akartam végig nézni ahogy a barátomat egy másik lány csókolja! Nem is értem Harryt. Elhív sátorozni azért, hogy végig nézzem ahogy egy másik lánnyal enyeleg. Nem is tudom mit hittem, hogy majd kapok még egy olyan srácot, mint Josh. Azt hittem, hogy Harry szeret engem. Azt hittem, hogy újra lehetek boldog. Milyen kis naiv vagyok 17 éves létemre.
Ahogy minnél távolabb kerülök tőlük annál inkább folynak végig az arcomon a sós könnycseppek amik a gyengeségemről árulkodnak. Amikor Josh meghalt megígértem magamnak, hogy soha többet nem leszek szerelmes. De ahogy a vacsorán megláttam Harryt tudtam, hogy ez lehetetlennek bizonyul. Azokat az igéző zöld szemeit, a mosolyát amely annyira kisfiússá varázsolja őt. Próbáltam küzdeni az érzéseim ellen, sikertelenül. Szerelmes lettem, újra. Annak ellenére, hogy azt hittem, hogy ez lehetetlen lesz számomra. Vajon ha akkor aznap Josh nem hal meg akkor ismerném Harryt? Ezt kétlem. Azt hiszem erre mondják az emberek, hogy minden jóban van valami rossz. Senkinek nem kívánom azt a fájdalmat amit akkor éltem át amikor elveszítettem Josht. Remélem, vagyis érzem, hogy fentről figyel rám!
-Sajnálom Josh, hogy gyenge voltam, de remélem megbocsájtasz nekem. Szeretlek és mindig is te leszel életem nagy szerelme.-néztem fel az égre. Letöröltem könnyeim majd leültem egy kisebb sziklára és vártam. Nem tudom mire. Talán egy égi jelre amiről tudhatom, hogy nem haragszik rám és, hogy még mindig szeret. Ez olyan dolog mintha várnám a vonatot a repülőtéren.
Mocorgást hallottam a hátam mögül amely félelmet keltett bennem. Hátra fordultam hátha látom ki vagy mi az.
-Nyugi csak én vagyok.-szólalt meg az a bizonyos rekedt hang, amitől mindig megdobban a szívem.
-Mit csinálsz itt?-fordultam vissza és kémlelem tovább a tájat.
-Téged kerestelek.-ült le mellém
-Engem miért? Ahogy láttam jól megvoltál Miával is.
-Már megint Mia a baj?-sóhajtott.
-Talán ha velem a barátnőddel foglalkoznál nem lenne Mia a bajom.-néztem rá könnyes szemekkel.
-Bethany ne sírj kérlek szépen!-próbált megölelni de én ellöktem a kezét.
-Mond Harry neked hogy esne ha más fiúval foglalkoznék és nem veled? Neked nem esne rosszul?-vágtam hozzá kérdéseim.
-De nem történt semmi köztünk.-értetlenkedett.
-Mi az hogy semmi Harry?-emeltem fel a hangom.-Az neked semmi, hogy meg akart csókolni?-álltam fel.
-Jól mondod csak akart. Nem engedtem neki.
-És ezért most meg kéne tapsoljalak? A szemem előtt enyelegtetek! És elvárnád tőlem hogy én ezt boldogan nézzem végig, hogy gondoltad ezt?-néztem a szemébe.
-Nem várok el semmit, csak annyit, hogy bízz bennem egy kicsit Bethany!-emelte most már ő is fel a hangját.
-Áhh szóval még neked áll feljebb? Tudod mit Harry? Én holnap haza megyek! És én meg azt várom el tőled, hogy ne keress engem!
-Önző vagy Bethany.-ennyi. Ennyi kellett és újra sírva fakadtam. Megfordultam és visszamentem a sátrakhoz. Bementem a miénkbe és pár pillanatra rá Vanessza is bejött hozzám. Elmeséltem neki mindent, aki mint mindig azt mondta, hogy higgyek benne, hogy megoldódik és, hogy erős vagyok. Bárcsak én is így látnám a helyzetet ahogy ő.
Rendbe szedtem magam magam már amennyire képes vagyok rá és kimentünk. Mégsem ülhetek itt bent egész nap. Amikor kimentünk furcsállva vettem észre, hogy Harry nincs sehol. Azért remélem nem esett baja. Leültünk Adam mellé majd beszélgetni kezdtünk.
-Harry hol van?-szólalt meg Mia.
-Menj keresd meg. Úgyis jól összemelegedtetek ti ketten.-mosolyogtam rá. Miának azt hiszem ez volt a végszó mert felállt a helyéről és gondolom elindult megkeresni Harryt.
-Minden rendben kicsi lány?-simogatta meg a fejem Adam.
-Nem nincs. De majd rendben lesz.-pillantottam rá. Adam még egy akarsz-e róla beszélni eltátogott de én csak megráztam a fejem. Még egy kicsit kint ültem velük majd lassan elköszöntem tőlük és bementem a sátorba. Átöltöztem a pizsamának szánt ruhába majd betakaróztam a hálózsákkal. Próbáltam aludni több kevesebb sikerrel. Aggódom Harry miatt. Már mindenki elment aludni de Harry még mindig sehol sincs. Nagy nehezen ráveszem magam az alvásra. Amire elaludtam volna valaki lehúzta a sátor cipzárját és bejött. Ahogy befeküdt mellém és megéreztem kellemes illatát tudtam, hogy Harry az. Egy érintést érzek a derekamon majd egy gyengéd puszit a nyakamon. Nyelek egy nagyot, a testem remegni kezd, a pulzusom és a légzésem emelkedik. Hátamra fordulok így Harry felém kerekedik
-Hadd mutassam meg, hogy mennyire szeretlek!-motyogja fülembe amitől a hideg kiráz. Egy gyengéd csókot ad a fülem mögé majd áttér a nyakam csókolgatására. Abba hagyja kínzásom és ajkait enyémre tapasztja, beletúrok hajába és göndör tincseit meghúzom, mire belenyög a csókba. Lassan elkezd megszabadítani ruháimtól. Amikor odalent összeérünk a fellegekben érzem magam. Hisz egy olyan emberrel vagyok akit szívből szeretek.   



Facebook csopi: https://www.facebook.com/groups/1485492611746221/

7 megjegyzés:

  1. Úristeen😍😍
    Ez a kedvenc részeem❤
    Imádtam❤❤
    Siess a kövivel❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.♥ Nekem is ez lett a 2. kedvencem.
      Sietek! ♥

      Törlés
  2. Dragam
    Az idegesegem mar lejjebb ment de nincs erom az ekezetekhez bocsi:(
    Na
    Bunko Styles helyebe vegre jott egy cuki Styles
    Mianak meg kikaparom a szemet, ha megegyszer ramaszik Harryre.:):)
    Adam es Vani is olyaaaan cukik. De azert Mia es Harry a beszt.
    Imadtam, siess.:D
    Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Looooool osszekevertem😂😂😂
      *Bethany

      Törlés
    2. Én is szoktam keverni. 😂😂
      Köszönöm babám. Sietek. K? K. ❤

      Törlés
  3. NAGYON jo lett !!!!*.* mikor lesz fenn a kovi resz ??? ❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Amint lesz időm és kedvem akkor megírom és kirakom! Örülök, hogy tetszik! <3 <3

      Törlés