2015. augusztus 2., vasárnap

9.rész Maja....

Sziasztok itt is van az új rész! <3
Kérlek kommenteljetek! <3




Bethany White szemszöge

Feszülten figyeltem szüleink reakcióját miközben görcsösen szorongattam a mellettem álló barátom kezét. Harry nyugtatás képen egy halvány mosolyt küldött felém. 
-Hát, hogy őszinte legyek én nem lepődtem meg rajtatok-mosolygott Anne
-Én sem-rázta meg a fejét anya-hogy őszinte legyek már az első nap amikor találkoztatok tudtam, hogy lesz köztetek valami, és hát nem okoztatok csalódást-mosolygott anya
-Tehát akkor nem haragszotok rám, mint Joshnál-néztem reménykedve szüleimet
-Kicsim mi nem haragudtunk rád akkor sem-rázta a fejét apa-de mégis csak Josh volt az első akit bemutattál nekünk, és hát azért nem a szülők álma, hogy az egyetlen kicsi lányuknak egy motoros barátja van
-Köszönöm-engedtem Harry kezét majd odamentem a szüleimhez és megöleltem őket,majd Harry szüleit is. Mosolyogva mentem vissza Harryhez majd őt is megöleltem
-Na látod mondtam én, hogy nem lesz semmi baj-dörmögte a fülembe amitől kirázott a hideg
-Jó igazad volt-sóhajtottam 
-Mint mindig-húzta ki magát. Játékosan vállon csaptam
-Harry vidd ki a lányok sétálni-mondta Robin
-Áhh...én még ki sem pakoltam-szaladtam fej fogva az emeletre, még hallottam ahogy a szüleink nevetnek rajtam. Úgy mentem be a szobába, mint egy örült sikerült is Vanesszát megijeszteni. 
-Na mi volt?-kérdezte Vani 
-Ahogy mondtam a szüleink nem engedik, hogy együtt legyünk-hajtottam le a fejem
-Jaj szívem-jött oda és megölelt-semmi baj nem lesz-mondta a hátamat simogatva. Alig bírtam visszatartani a nevetésem
-Na hol van az én drága barátnőm?-lépett be Harry mosolyogva
-Te még tudsz ezek után mosolyogni?-háborodott fel Vanessza. Amikor megláttam Harry arcát, hogy milyen értetlen és azért egy kicsit megis rémült. A szám elé tettem a kezem, hogy visszatartsam az éppen feltörekvő kuncogásom
-Te most miről beszélsz?-értetlenkedett Harry. Kész eddig bírtam hasamat fogva röhögtem, Vani és Harry értetlenül nézték a kitörésem. Szép lassan leesett Vanesszának, hogy egy ici-picit átvertem
-Te...te egy boszorkány vagy-mutatott rám Vanessza majd hátat fordított és odament az ágyhoz
-Bocsi de ezt muszáj volt-mentem oda majd a hátára ugrottam nevetve így az ágyra zuhantunk. Hasunkat fogva nevettünk, mind hárman
-Na jó, miután befejeztétek az ökörködést öltözetek mert kimegyünk. Itt van egy tó ott szoktunk összegyűlni, felhívom a haverjaim, hogy jöjjenek ki. Nektek úgy jó?-nézett minket kíváncsian Harry
-Aha jó úgy-ültem fel az ágyba. Harry bólintott, majd odajött hozzám lehajolt és megcsókolt
-Menjetek szobára-nevetett Vani
-Nekem jó-reagált rögtön Harry
-Bolond-bokszoltam játékosan a vállába. Még egy utolsó csókot hintett ajkaimra majd kiment a szobából.
-Istenem de aranyosak vagytok-ámuldozott Vani
-Vigyázz nehogy cukor beteg legyél-mentem el mellette és adtam egy puszit az arcára. 
-Haha nagyon vicces vagy-nyújtotta ki a nyelvét
-Tudom-bólintottam és kivettem egy nadrágot a böröndömből
-És még szerény is-kutakodott ő is valami ruha után
-Jó hatással van rám Harry-nevettem hangosan
-Na az biztos-bólintott Vani

Fél óráig tartott amíg úgy nem döntöttünk  Vanesszával, hogy így már megjelenhetünk Harry barátai előtt
-Mi elmentünk-kiáltott oda Harry a nappaliba beszélgető családunkhoz
-Vigyázzatok magatokra-kiáltottak vissza kórusba. Mire mi csak elnevettük magunkat. Amikor kiléptünk az ajtón Harry összekulcsolta ujjainkat
-Mi lesz ha a barátaid nem fognak bírni minket-néztem fel Harryre
-Imádni fognak titeket-puszilt bele a hajamba. Ezek hallatán egy biztató mosolyt küldtem Vani fele. 
Nem kellett sokat sétálnunk amikor oda értünk a tó széléhez megláttunk egy tábor tűzet és a hozzá tartozó hangos társaságot is. Amikor észrevettek minket, az az Harryt hangos füttyögésbe kezdtek
-Hé Harry haver-állt fel egy fekete hajú srác
-Hello Adam-fogtak kezet-ő a barátnőm Bethany és a legjobb barátnője Vanessza
Miután mindenkinek bemutatkoztunk odasúgtam Vanesszanak
-Az a Maja nagyon nem szimpatikus nekem-sóhajtottam
-Nekem sem-mondta Vani majd helyet foglaltunk a tábor tűz mellett. 
A szokásokhoz híven a barátok mindig beégetik a barátjukat a barátnőjük előtt és ez most sincs másként. 
Harry barátai viccesebbnél viccesebb sztorikat meséltek nekünk
Épp Adam mesélt egy sztorit Harryről 
-Tehát egy buliban voltunk és Harry totál leitta magát és mivel nem akartunk, hogy a szülei meglássák így nálam aludt mert nekem nem voltak otthon a szüleim. Amikor haza értünk én valamiért felmentem az emeletre és amikor lejöttem az a látvány fogadott, hogy Harry az ananászhoz beszélt és azt mondta neki, hogy spongyabob gyere ki! Tudom, hogy bent vagy-a végén már Adam is elnevette magát
-Komolyan ezt csináltad?-néztem kacagva barátomra
-Részeg voltam-rántott egyet a vállán. Ezután csak még jobban nevettünk. Nevetésünket a telefonom zavarta meg. Amikor megnéztem hogy ki az nagymamám nevét láttam meg
-Bocsánat-álltam fel. Amikor kellő képen tavól voltam a csapatunktól felvettem a telefonom
-Szia kicsim-szólt bele lágy hangon a nagyi
-Szia mama-mosolyogtam bár ő ezt nem láthatta
-Mit csinálsz?
-Kint vagyunk a tó partjánál mi fiatalok és ti?-ültem le 
-Itt né most csináltam vacsorát, tata meg most jön haza. És hogy vagytok?-hallottam a hangján, hogy mosolyog
-Mi jól. És ti?-néztem fel az égre
-Mi is kicsim! Na rendben vigyázz magadra! Szeretlek-mindig megmelengeti a szívem amikor ezt mondja
-Én is titeket-raktam le a telefonom. Vissza indultam a többiekhez azonban megláttam, hogy Harry mellett ahol eddig én ültem ott volt Maja és fejét Harry vállára hajtotta. Könnyek gyűltek a szemembe. Ránéztem Vanira aki nagyon is jól el volt Adammel. Jobbnak láttam ha visszamegyek ahol az előbb telefonáltam és leülök a földre, majd a csillagokat kezdem el nézni. 
Észre sem veszem amikor valaki lefekszik mellék. Amikor oldalra nézek a jól ismert göndör fürtöket fedezem fel. Harry megfogja a mellette lévő kezem
-Miért nem jöttél vissza?-kérdezte
-Ahogy láttam jól megvoltál te Majával is-fordítottam felé a fejem
-Maja csak egy barátom-értetlenkedett Harry
-Neked lehet de ő többet érez irántad-fordultam vissza majd újra a csillagokat figyeltem
-Te most féltékeny vagy?-nevetett fel
-Nem! Csak nem szeretem, hogy ami az enyém ahhoz más is hozzá nyúljon-fordultam felé
-A szívem örökre a tiéd lesz-nézett a szemembe Harry
-Ígéred?-hunytam le a szemem
-Ígérem....

4 megjegyzés: