2015. július 5., vasárnap

8.rész ,,Együtt vagyunk!"


Sziasztok itt is van az új rész remélem tetszik nektem. Nagyon sajnálom, hogy nem 
volt már egy hete rész de családi okok miatt nem tudtam részt hozni amit nagyon sajnálok.
Remélem tetszik a rész nektek. Iratkozzatok és kommenteljetek.
Pusszi :* <3



Bethamy White szemszöge:

         2 hét múlva


Hát ebben a két hétben nagyon sok minden nem történt. Ami úgy fontosabb az szerintem az, hogy Harryvel együtt vagyunk és nagyon boldogok is vagyunk. A szüleinknek még nem említettük a kapcsolatunkat még nem állok én készen rá.
-Szerinted sok meleg ruhát kell vinni?-kérdezte Vani miközben vártam, hogy végre bepakoljon, hogy én is pakolhassak.
Ja igen 5 napra megyünk kirándulni Harryékkel-Anyudék említették,hogy pontosan hova is megyünk?-emelte rám mogyoró barna szemeit
-Harryéknek van valami nyaralójuk és oda-fogtam össze az egyik pólóját
-És végre elmondtátok a szüleiteknek, hogy együtt vagytok?-húzta be a bőröndje cipzárját és ült le mellém
-Jaj Vanessza én nem állok készen rá-néztem szemeibe
-Mire nem állsz készen? Csak elmondjátok, hogy együtt vagytok és kész nem kell ezt túl komplikálni-vágott értetlen fejet
-És ha a szüleimnek nem tetszik, hogy együtt vagyunk?
-Miért az tetszett nekik, hogy Joshal voltál? Nem! De mégis együtt voltatok és tudod miért? Azért mert a szerelmetek mindent felülmúlt. És ez most is így lesz!-szorította meg a kezem
-Lehet, hogy igazad van
-Nekem mindig igazam van-jelentette ki majd mind ketten elnevettük magunkat

Reggel arra keltem, hogy valaki simogassa az arcom amikor kinyitottam íriszeim anya mosolygós arcával találtam szembe magam
-Ébredjetek kincsem mindjárt itt vannak Harryék és indulunk
-Oké mindjárt-húztam a fejemre a párnát. Anya nevetve ment ki a szobából
-Hány óra van?-kérdezte Vanessza rekedt hangon
-Fél nyolc-fordultam felé-mész te hamarabb tusolni?
-Nem menj csak én addig még alszok-húzta fel nyakig a takarót. Mosolyogva szálltam ki az ágyból és indultam a fürdőbe.
Amikor beálltam a tusolóba egy tusfördőért nyúltam, tenyerembe nyomtam és megmostam vele az egész testemet,majd lemostam magamról a habot. Még pár percig áztattam magam majd elzártam a vizet és törölközőért nyúltam. Gondosan megtöröltem magam a puha anyaggal, majd felvettem a behozott szettet. Odamentem a tükör elé majd kibontottam a felkötött hajam megfésültem, majd párszor végig  simítottam rajta a haj vasalót. Felraktam egy kis alap sminket és már késznek is nyilvánítottam magam.
-Mehetsz-mentem ki a fürdőből és intettem Vanesszának, hogy szabad a pálya
-Ilyen korán is rég keltem-kelt ki nyöszörögve az ágyból
-Nagyon rég volt 2 hete-nevettem. Vani sértődötten kinyújtotta rám a nyelvét majd beviharzott a fürdőbe. Mosolyogva mentem ki a szobámból majd mentem le a csiga szerű lépcsőnkön. Leérve láttam, hogy már Harryék is itt vannak
-Jó reggelt-köszöntem illedelmesen, majd íriszeimet Harryre emeltem aki most is nagyon jól nézett ki egy egyszerű fekete pólót viselt, a szokásos fekete nadrágjával amely térdénél szakadt volt, és az elnem maradhatatlan csizmájával. Egy mosolyt küldött felém amelyet én készségesen viszonoztam, majd helyet foglaltam a kanapén mellette
-Vanessza hol van?-kérdezte Anne
-Mindjárt jön-mondtam pont amikor az említett jön le a lépcsőn
-Jó reggelt-köszönt Vani majd helyet foglalt mellettem
-Csajok a bőröndjeitek hol vannak?-kérdezte apa
-Még fent-néztem rá
-Na akkor ideje lenne lehozni-biccentett e lépcső fele
-Oké-álltam fel és magammal húztam Vanesszát
-Harry menj te is segíteni a lányoknak-mondta Robin. Harry felállt majd követett minket a szobámba. Amikor kikerültünk a szüleink halló és látó távolságából Harry megragadta a kezem majd magához húzott és ajkait enyéimre illesztette mindkettőnkből egy sóhaj szakad fel a másik közelsége hatására. Szívem máris gyorsabban ver ajkai gyengédségére. Mosolyogva válunk el egymástól
-A szüleink bármikor megláthatnak-mondtam
-Na és? Már úgy is ideje lenne elmondani nekik
-Harry...-sóhajtottam
-Semmi Harry! Joshal is ennyit vártatok?-Josh neve hallatán összeszorult a gyomrom
-Joshal más volt a helyzet!-néztem a szemébe
-Ja persze-indult el a szobám felé
-Harry nem úgy értettem-mentem utána de ő csak feltartotta a kezét jelezve, hogy most inkább hagyjam. Sóhajtva mentem én is a szobámba, közben eszembe jutott, hogy a fülhallgatóm nem tettem be egyik táskámba sem, így elkezdtem keresni. Közben Harry felvette a bőröndöm és levegőnek nézve engem kiment a szobából
-Ez mi volt?-kérdezte Vani
-Mire gondolsz?-néztem rá ártatlan tekintettel
-Jaj ne nézz hülyének-tette csípőre a kezét
-Összevesztünk-kaptam meg a keresett fülhallgatót
-Na nem ár, hogy mindent ki kell szednem belőled-mérgelődött
-Semmi különleges csak a szokásos, hogy miért nem mondtuk még el a szüleinknek, hogy együtt vagyunk-vettem el a kézi bőröndöm
-Most komolyan csak ennyi?-ült le az ágyra
-Nem-ültem le mellé-megkérdezte, hogy Joshal is ennyit vártunk erre én azt mondtam, hogy Josh más volt, és megharagudót-hajtottam le a fejem-szerinted most egy tízes skálán mennyire utálhat?-néztem Vanira. Vanessza elnevette magát amire én egy értetlen pillantást vetettem felé-most mit nevetsz?
-Hogy utálhatna téget főleg egy ilyen kicsi butaság miatt? Beth Harry szeret téged! Most inkább hagyd egy kicsit majd a nyaralóba beszélsz vele, addig ő is rájön, hogy túloz ezzel az egésszel!-simogatta meg a hátam nyugtatás képen
-Remélem igazad van mert nem akarom egy ilyen butaság miatt elveszíteni!-folyt le egy könnycsepp az arcomon
-Dehogy fogod-ölelt meg. Most, hogy így bele gondolok ha ennyire rossza az a gondolat, hogy elveszítem Harryt akkor mi lenne velem ha elveszíteném Vanesszát. Ebbe rossz bele gondolni is.
-Lányok út közben is tudtok pletykálkodni szóval siessetek már-állt meg mosolyogva az ajtónk előtt Anne
-Én azt hiszem, hogy te is kezdesz kiismerni minket-nevettünk. Elvettünk a kézi bőröndöket mivel a nagyobbakat már kivitte Harry és indultunk le a lépcsőn majd ki a házból és bepakoltuk a bőröndöket az autóba.
-Kicsim bezárnád az ajtót?-nézett rám anya
-Persze-vettem ki a kezéből a kulcsokat majd elindultam a ház fele. Amikor bezártam mindent visszamentem anyáékhoz akik azt beszélték, hogy merre kell menjünk.
-Na jó akkor ott találkozunk-mondta apa-lányok üljetek be az autóba
-Egy perc csak kiveszem a laptopot-mentem a csomagtartóhoz. Miután kivettem a laptopot  egy utolsó pillantást vetettem Harry fele aki engem nézett eltátogtam neki egy ''beszélnünk kell''-t majd beültem az autóba. A laptopot az ölembe tettem majd elindítottam a Vámpír akadémiát, Vanival kényelembe helyeztük magunkat majd elkezdtük nézni a filmet.

Három filmet is végig néztünk mire oda értünk a nyaralóhoz. Én szálltam ki legelőször amint megpillantottam a nyaralót a lélegzetem is elállt.
-Ez gyönyörű-néztem Annera aki most szált ki az autóból
-Igen rengeteget gyűjtöttünk arra, hogy megvegyük-mosolygott rám
-Meghiszem azt-bólintottam. Kivettük a csomagtartóból a csomagokat majd elindultunk a házba, az előtérben levettük a cipőinket
-Gyertek megmutatok a szobátokat. Remélem nem baj, hogy te és Vanessza egy szobába lesztek-mosolygott ránk Anne
-Dehogyis-mondtuk egyszerre Vanival. Anne  végig vezetett egy hosszú folyosón majd jobb oldalon a második ajtón benyitott. A szoba ami fogadott minket az gyönyörű volt.

-Ez gyönyörű-néztem körbe
-Örülök, hogy tetszik! A túlsó szobába lesz Harry-mosolygott
-Rendben-bólintottunk. Anne még egy mosolyt küldött felénk majd elhagyta a szobát.
-Na kezdjünk el kipakolni-cipzároszta ki a bőröndjét Vani
-Ha nem haragszol én hamarabb beszélnék Harryvel-sóhajtottam
-Még itt vagy?!-mosolygót. Kimentem a szobából majd a szomszéd szobába vettem az irányt, kopogtattam majd egy ''gyere'' után benyitottam. Amint beléptem láttam, hogy Harry is épp kipakol. Rám emelte tekintetét hogy lássa ki jött be a szobába majd folytatta előző cselekedetét. Nagyot sóhajtottam-ez hosszú menet lesz-gondoltam magamba. Oda mentem hozzá majd leültem az ágyra.
-Harry én nem úgy értettem. Te nagyon fontos vagy számomra és nem arról van szó, hogy nem szeretném, hogy a szüleink megtudják, hogy együtt vagyunk hanem félek! Félek, hogy nem fogadják el a kapcsolatunkat-néztem rá
-Azt is elfogadták, hogy együtt vagytok Joshal-nézett végre ő is rám
-Muszáj mindig Joshal jönnöd? Ha annyira szeretnéd tudni a vele való kapcsolatomat sem fogadták el a szüleink csak én túl makacs voltam. És amúgy is Josh a múlt te a jelenem vagy és remélem jövőm is-mondtam az utolsó részt halkan 
-Nekem is fontos vagy! És sajnálom, hogy annyit, mint Joshoztam-jött elém majd megfogta a kezem és felhúzott az ágyról
-Ha neked ennyire fontos akkor gyere és mondjuk el a szüleinknek-mondtam mosolyogva
-Köszönöm-ölelt magához
-És mi van ha nem tetszik nekik?-aggodalmaskodom
-Akkor is együtt maradunk mivel mi szeretjük egymást-csókolt meg. Miután elváltunk egymástól Harry összekulcsolta kezeinket és kivezetett a szobából le a nappaliba ahol ott voltak a szüleink. Amikor megláttak minket értetlen pillantást vetettek felénk
-Mondanunk kell valamit-szólalt meg Harry amikor látta, hogy nekem most nehezemre esne a beszéd
-Hallgatunk-bólintott Robin. Ránéztem Harryre akinek az arcán egy nagy mosoly díszelgett visszafordultam szüleink felé majd megszólaltam
-Együtt vagyunk!


4 megjegyzés:

  1. Juuj de jó!
    Gyorsan kövit! :* <3

    VálaszTörlés
  2. Hogy merhetted így abbahagyni?!?!?! Gyorsan hozd a következő részt, imádom! L xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont, mint én a tiéd! :') Vasárnap hozom! ~Bethany xoxo

      Törlés